POTVRZENÁ ÚČAST 2021       2x A-400M (S+D), 1x EC-135 (D), 1x Bell 206 (S)              

Informace o distribuci vstupenek

Poprvé v historii Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR budeme distribuovat vstupenky, jejichž pořízení bude pro vstup do areálu nezbytné a které budou jednodenní. Na této stránce naleznete souhrn informací, jež s režimem vstupu souvisí a který bude průběžně doplňován. 

Všichni, kdo vyrazí na akci, budou muset mít již pořízenou vstupenku a budou muset splňovat standardní podmínky pro vstup na hromadnou akci dle platných hygienických pravidel. U areálu nebude zřízeno testovací místo ani tam nebudou distribuovány vstupenky. Ty budou jednorázové, tj. po opuštění areálu už nebude umožněn opětovný vstup. 

Ostrava

Vstup na akci bude i nadále bezplatný, ovšem vzhledem k mimořádným opatřením je pořízení vstupenky spojeno se servisním poplatkem ve výši 15 Kč, který slouží pouze k uhrazení nákladů společnosti Ticketportal, která je exkluzivním distributorem vstupenek.

Při rezervaci vstupenky bude nutné vybrat způsob prokázání bezinfekčnosti, který návštěvník uplatní! Zavedení vstupenek je nutné k regulaci počtu návštěvníků,  jichž bude moci dle hygienických nařízeních dorazit až 40 000 za jeden den. Nejméně polovina všech návštěvníků přitom musí mít dokončené očkování (nejméně 14 dní) nebo doložit doklad o prodělání onemocnění covid-19 do 180 dní od nákazy, druhé polovině bude stačit platný test o bezinfekčnosti, tj. negativní PCR test ne starší než 7 dní nebo negativní antigenní test ne starší než 72 hodin. Jednu z těchto podmínek musí splnit všichni návštěvníci starší šesti let, děti do šesti let nebudou muset mít ani vstupenku.  

Postup validace covidových certifikátů

Ve spolupráci s Národní agenturou pro komunikační a informační technologie (NAKIT) a společností Ticketportal jsme připravili přehledné návody, jakým způsobem tzv. validovat covidové certifikáty a spárovat je s Vaší vstupenkou.

Validace nezabere ani minutu Vašeho času, ale výrazně zrychlí Vám i ostatním návštěvníkům
odbavení u vstupů do areálu. 

 

Čtěte také: Po roce se těšíme na návrat návštěvníků do areálu Dnů NATO!

Časté dotazy k režimu vstupu

Proč musím mít vstupenku a certifikát?

Akce musí vyhovět platným hygienickým opatřením, které stanovují maximální kapacitu areálu i to, že nejméně polovina návštěvníků musí být očkovaná. Bez zavedení tohoto systému by nemohli organizátoři tyto podmínky dodržet.

Kde budou vstupenky distribuovány?

Pouze na stránkách společnosti Ticketportal, která je exkluzivním distributorem vstupenek na Dny NATO v Ostravě & Dny Vzdušných sil AČR. Vstupenky nebude možné získat prostřednictvím jiné prodejní sítě, ani v informačních centrech.
Při pořízení vstupenky je nutno vybrat způsob, jakým návštěvník bude prokazovat bezinfekčnost. Návštěvníci, kteří si pořídí vstupenku pro očkované, se budou muset prokázat certifikátem o očkování. 

Můžu udělat rezervaci někomu jinému?

Ano, najednou je možné zarezervovat až 6 vstupenek. Všechny vstupenky jsou vydávány na jméno, které se musí shodovat se jménem na covidovém certifikátu. Pokud máte v aplikaci Tečka nahrané certifikáty více lidí, např. celé Vaší rodiny, můžete i provést jejich validaci. Totožnost návštěvníků bude též ověřována při vstupu do areálu.

Jakým způsobem bude probíhat validace certifikátu a jeho spárování se vstupenkou?

Validace bude pro očkované spuštěna 6. září, všem držitelům vstupenek poté přijde na e-mail, který použili při rezervaci, přesný návod, jakým způsobem validaci provést.

Bude možné pořídit vstupenku u vstupu do areálu?

Ne, u areálu nebude zřízeno žádné distribuční místo, je nutné mít vstupenku pořízenou předem.

Budu moci navštívit akci po oba dny?

Ano. Akci je možné navštívit v sobotu i v neděli. Na každý den si musíte však pořídit vstupenku, a ty je nutné zvalidovat zvlášť.

Co potřebují ke vstupu děti?

Děti do šesti let věku nepotřebují ani vstupenku ani prokázání bezinfekčnosti.

Děti starší šesti let potřebují i vstupenku i prokázání bezinfekčnosti dle platných hygienických nařízení. Identita dětí bude v tomto případě ověřována kartičkou zdravotní pojišťovny.

Dá se před vstupem do areálu otestovat?

Nikoli, u areálu nebude zřízeno testovací místo a všichni neočkovaní návštěvníci si tak musí zařídit test již před tím, než se na akci vypraví.

Bude stačit potvrzení o prodělaném covidu od lékaře, příp. o samotestu?

Nikoli, vzhledem ke způsobu ověření je nutné mít platný certifikát o prodělání onemocnění, testu či očkování nahrán v aplikaci Tečka. Jejím prostřednictvím je nutné certifikát spárovat se vstupenkou.

Jakým způsobem budou prokazovat cizinci a lidé, kteří nemají aplikaci Tečka?

Pro validaci bude možné použít i papírovou podobu evropského certifikátu o bezinfekčnosti.

Je potřeba mít vstupenku vytištěnou?

Nikoli, stačí mít vstupenku u sebe v digitální podobě, např. na mobilním telefonu. Ale vytisknout si ji též můžete.

Na vstupence je jiné jméno než jsem zadal / obdržel jsem vstupenku pro očkované, očkovaný ale nejsem. Co teď?

V případě jakýchkoliv problému se vstupenkami se obraťte prosím na Ticketportal na email [email protected]

Partnerský stát

Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
HLAVNÍ PODPORA
GENERÁLNÍ PARTNER
Saab AG
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
PODPORA
HLAVNÍ PARTNER
HLAVNÍ PRODUKTOVÝ PARTNER
Radegast
HLAVNÍ MARKETINGOVÝ PARTNER
Revírní bratrská pojišťovna
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro