POTVRZENÁ ÚČAST 2021             

Airshow office

Tým zabezpečuje vše související s leteckými a zahraničními účastníky akce – komunikaci, dopravu, ubytování, asistenci při zajištění bezproblémového průběhu letových i statických ukázek. Pro práci v tomto týmu je nezbytná angličtina na komunikativní úrovni. Činnost probíhá ze začátku v kanceláři Jagello 2000 (tzv. HQ) a dva týdny před akcí se přesouvá na letiště do tzv. Airshow Office, která slouží pro kompletní servis posádek. 

Přehled pozic v týmu

Název Termín činnosti  
Zástupce manažera Airshow Office  9. 8. - 22. 9.   obsazeno
Koordinátor ubytování a asistent dopravy  30. 8. - 21. 9. obsazeno
Asistent dopravy a ubytování 6. - 21. 9.  obsazeno
Koordinátor zázemí a logistiky  6. - 21. 9.  volno
Asistent zázemí a logistiky  13. - 21. 9.  obsazeno
Merchandise (2x) 13. - 20. 9.  volno (2x)
Obsluha bufetu (2x)  13. - 20. 9.  obsazeno

Náplň práce 

Zástupce manažera Airshow Office - 9. 8. – 22. 9. 2021
Zástupce manažera AO má na starost asistenci manažerovi AO v komunikaci se zahraničními a leteckými účastníky, zpracování přijatých údajů a přípravu tiskových materiálů. Na letišti pak pomoc s přípravou prostoru AO (asistenci při návozu materiálu, přípravu zázemí atd.), asistenci manažerovi AO při udržovaní chodu AO a zastupování manažera při vedení týmu AO. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, samostatnost, flexibilita, schopnost vedení skupiny, zodpovědnost, dochvilnost, spolehlivost, komunikativnost, týmový duch 
Výhodou – každý další jazyk, orientace v oblasti vojenského letectví, manuální zručnost 

Koordinátor ubytování a asistent dopravy – 30. 8. – 21. 9. 2021
Koordinátor ubytování řeší správu a přerozdělování ubytovacích kapacit účastníkům, komunikuje s hotely, zpracovává ad-hoc změny v požadavcích na ubytování, pomáhá při přípravě prostoru AO. Zároveň poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, týmový duch

Asistent dopravy a ubytování – 6. – 21. 9. 2021
Poskytuje asistenci hlavnímu koordinátorovi dopravy při přijímání požadavků na dopravu, plánování dopravy účastníkům, komunikaci s účastníky. Poskytuje také asistenci při dispečinku účastnických vozidel a autobusů a přípravě prostoru AO. Pomáhá s řešením a zpracováváním požadavků na ubytování a komunikaci s hotely. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni (psaná i mluvená), komunikativnost, logické myšlení, flexibilita, zodpovědnost, týmový duch 
Výhodou – každý další jazyk  

Koordinátor zázemí a logistiky – 6. – 21. 9. 2021
Koordinátor zázemí a logistiky dohlíží na stav zázemí AO, zabezpečení pořádku, chod sociálních zařízení. Zabezpečuje komunikaci s dodavateli materiálů a zařízení do AO, koordinuje návoz občerstvení. Poskytuje pomoc při přípravě AO. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka 
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost 

Asistent zázemí a logistiky – 13. – 21. 9. 2021
Poskytuje pomoc a podporu koordinátorovi zázemí a logistiky i celému týmu AO. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch
Výhodou – technická zručnost

Merchandise (2x) – 13. – 20. 9. 2021
Náplní práce je správa a prodej propagačních předmětů akce, správa pokladny a asistence při přípravě prostoru AO. 
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch

Obsluha v bufetu (2x) – 13. – 20. 9. 2021
Podílí se na správě komisního prodeje v bufetu AO, spravuje pokladnu bufetu, přijímá peníze a stravenky akce, asistuje při přípravě prostoru AO.  
Místo výkonu práce – Airshow Office na Letišti Leoše Janáčka
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch 
 

Partnerský stát

Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
HLAVNÍ PODPORA
GENERÁLNÍ PARTNER
Saab AG
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
PODPORA
HLAVNÍ PARTNER
HLAVNÍ PRODUKTOVÝ PARTNER
Radegast
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro