POTVRZENÁ ÚČAST 2025        

Infostánky

První linie kontaktu mezi návštěvníky a organizátory. Pracovníci infostánků se starají o blaho a spokojenost návštěvníků akce, zodpovídají dotazy, poskytují informace a prodávají upomínkové předměty. Nemusí vědět vše o akci od A do Z, ale musí mít příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a také se umět vynajít. Vhodná je znalost angličtiny či polštiny. Činnost probíhá čtvrtek - neděle.

Přehled pozic v týmu

Název Termín činnosti  
Vedoucí informačních stánků  1. - 23. 9.  obsazeno
Pracovník informačního stánku (9x) 18. - 21. 9.  obsazeno

Náplň práce 

Vedoucí informačních stánků – 1. – 23. 9. 2025
V jeho odpovědnosti leží koordinace čtyř infostánků, rozdělení a inventarizace zboží, příprava materiálů, podpora pracovníků infostánků v zodpovídání dotazů a vybíraní tržeb, koordinace prodeje pro brigádníky a interní zájemce. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část 
Požadavky – znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office), spolehlivost, zodpovědnost, schopnost vést lidi, samostatnost, logické myšlení, týmový duch 
Výhodou – anglický jazyk na komunikativní úrovni, studium ekonomického směru 

Pracovník informačního stánku (9x) – 18. – 21. 9. 2025
Je zodpovědný za chod infostánku. Komunikuje s vedoucím infostánků nebo jeho asistentem při řešení problémů. Odpovídá na dotazy návštěvníků, prodává zboží, eviduje prodané zboží apod. 
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – anglický jazyk na komunikativní úrovni, spolehlivost, komunikativnost, zodpovědnost, týmový duch 
Výhodou – každý další jazyk (polština)
 

Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER
Lockheed Martin
HLAVNÍ STRATEGICKÝ PARTNER
ORLEN
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
HLAVNÍ PARTNER
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro