POTVRZENÁ ÚČAST 2021             

Logistika a organizační zajištění

Tým zabezpečuje veškerou koordinaci logistiky v areálu akce počínaje přípravou a měřením ploch před montáží a instalací všech druhů v areálu letiště, následnou koordinací těchto instalací, montážního procesu stejně jako kontrolu demontáže, odsunu instalací a materiálu po ukončení akce. Tým úzce spolupracuje s marketingovým týmem a týmem Airshow Office.

Přehled pozic v týmu

Název Termín činnosti  
Vedoucí kanceláře Hlavního organizačního štábu HLAŠ 9. 8. - 24. 9.   obsazeno  
Pracovník administrativní podpory 16. 8. - 20. 9. obsazeno
Pracovník administrativní podpory, skladník 7. - 20. 9.  dle dohody
Koordinátor logistiky účastníků 9. 8. - 22. 9.  obsazeno
Vedoucí stavby 6. - 20. 9.  obsazeno
Pracovník stavby (4x) 13. - 20. 9.  volno (4x)
Pracovník akreditace (stavby) 13. - 20. 9.  obsazeno
Koordinátor bezpečnostních opatření 18. - 19. 9.  obsazeno

Náplň práce 

Vedoucí kanceláře Hlavního organizačního štábu HLAŠ – 9. 8. – 24. 9. 2021
Náplní práce je evidence požadavků na vjezdové karty a vstupy a jejich následná distribuce, vypracovávaní dokumentů a manuálů vyplývajících z agendy vjezdů a vstupů, pomoc s přípravou koordinační porady, které se účastní všechny spolupracující subjekty (armáda, vzdušné síly atd.). Na letišti pak zajištění chodu kanceláře, vyřizování dodatečných požadavků na vstupy a vjezdy, kontrola dodržování pravidel vstupů a vjezdů. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (osobní auto i dodávka), aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch 

Pracovník administrativní podpory, skladník – 16. 8. – 20. 9. 2021
Vykonává základní kancelářskou činnost, komunikuje s účastníky, podílí se na přípravě koordinační porady, které se účastní všechny spolupracující subjekty (armáda, vzdušné síly atd.), spravuje poštu, vykonává drobnou manuální činnost. Na letišti je pak k dispozici k řešení požadavků účastníků. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), zodpovědnost spolehlivost, komunikativnost, týmový duch

Pracovník administrativní podpory, skladník – 7. – 20. 9. 2021
Vykonává základní kancelářskou činnost, drobnou manuální činnost. Na akci je pak k dispozici k řešení požadavků účastníků. Vede evidenci materiálu, zapisuje výdej a navrácení materiálu, kontroluje jeho stav, řídí převoz materiálu ze stálého skladu na letiště a naopak, dle potřeby převáží materiál větších rozměrů, pomáhá s přípravou areálu. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), zodpovědnost spolehlivost, komunikativnost, týmový duch

Koordinátor logistiky účastníků – 9. 8. – 22. 9. 2021
Eviduje logistické požadavky (plocha, materiálové vybavení, připojení k elektrické síti apod.) ze strany účastníků, vytváří a upravuje mapové podklady expozic pro účastníky, rozmístění plotů a zábran, pomáhá s organizací koordinační porady, na které se účastní všechny spolupracující subjekty (armáda, vzdušné síly atd.). V areálu akce pak zabezpečuje převzetí materiálů od dodavatelů a distribuci dle evidovaných požadavků, řízení pracovníků stavby a spolupráci s dodavatelskou firmou zajišťující budování areálu. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), řidičský průkaz skupiny B, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost, týmový duch, fyzická zdatnost

Vedoucí stavby – 6. – 20. 9. 2021
Podporuje činnost koordinátora logistiky – přímo řídi pracovníky stavby, spolupracuje na evidenci a distribuci materiálu logistiky, fyzicky se účastní na budování a demontáži areálu.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs, apod.), řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, fyzická zdatnost 

Pracovník stavby (4x) – 13. – 20. 9. 2021
Fyzicky se účastní na budování a demontáži areálu, manipuluje s materiálem, je nápomocný koordinátorovi logistiky. 
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – fyzická zdatnost, spolehlivost
Výhodou – řidičský průkaz skupiny B 

Pracovník akreditace (stavby) – 13. – 20. 9. 2021
Před spuštěním akreditace pomáhá pracovníkům stavby, od středy se pak podílí na výdeji vjezdů do areálu akce dle evidence, řeší požadavky účastníků. 
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část, akreditační centrum v Petřvaldě 
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, zodpovědnost, samostatnost, týmový duch, fyzická zdatnost

Koordinátor bezpečnostních opatření – 18. – 19. 9. 2021
Pracuje jako spojka mezi organizátorem a Štábem integrovaného záchranného systému při řešení výjimečních situací. 
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část 
Požadavky – zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost 
 
 

Partnerský stát

Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
HLAVNÍ PODPORA
GENERÁLNÍ PARTNER
Saab AG
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
PODPORA
HLAVNÍ PARTNER
HLAVNÍ PRODUKTOVÝ PARTNER
Radegast
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro