POTVRZENÁ ÚČAST 2024      

Logistika a organizační zajištění

Tým zabezpečuje veškerou koordinaci logistiky v areálu akce počínaje přípravou a měřením ploch před montáží a instalací všech druhů v areálu letiště, následnou koordinací těchto instalací, montážního procesu stejně jako kontrolu demontáže, odsunu instalací a materiálu po ukončení akce. Tým úzce spolupracuje s marketingovým týmem a týmem Airshow Office.

Přehled pozic v týmu

Název Termín činnosti  
Vedoucí kanceláře Hlavního organizačního štábu HLAŠ 5. 8. - 25. 9.  volno 
Pracovník administrativní podpory 5. 8. - 23. 9. obsazeno
Pracovník administrativní podpory  19. 8. - 23. 9. obsazeno
Skladník 16. - 23. 9.  obsazeno
Vedoucí logistiky 5. 8. - 24. 9.  obsazeno
Vedoucí stavby 9. - 23. 9.  obsazeno
Pracovník stavby (5x) 16. -23. 9.  volno (2x)
Zástupce organizátora ve Štábu IZS 21. - 22. 9.  obsazeno

Náplň práce 

Vedoucí kanceláře Hlavního organizačního štábu HLAŠ – 5. 8. – 25. 9. 2024
Je zástupcem koordinátorky týmu v agendě organizačního zajištění a bezpečnosti. Intenzivně komunikuje s účastníky akce a širším organizačním týmem. Náplní práce je evidence požadavků na povolení k vjezdům a vstupům, a jejich následná distribuce, vypracovávání dokumentů a manuálů vyplývajících z této agendy. Práce se softwarem pro pořádání akcí (slouží ke kompletnímu přehledu o vnitřním uspořádání areálu a pohybu v něm). Pomoc s přípravou koordinační porady, které se účastní všechny spolupracující subjekty. Na letišti pak zajištění chodu kanceláře, vyřizování dodatečných požadavků na povolení k vjezdu a vstupu, kontrola dodržování organizačních a základních bezpečnostních pravidel.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.),  řidičský průkaz skupiny B, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost

Pracovník administrativní podpory – 5. 8. – 23. 9. 2024, 19. 8.  – 23. 9. 2024 
Je k ruce vedoucímu kanceláře HLAŠ. Vykonává základní kancelářskou činnost, komunikuje s účastníky, spravuje tabulkové evidence požadavků, které zasílají účastníci. Připravuje materiály jako jsou ID karty, ID pásky, navigační a informační cedule a ostatní, které pak slouží širokému organizačnímu týmu v jeho práci na místě konání. Práce se softwarem pro pořádání akcí podle pokynů vedoucího HLAŠ. Podílí se na přípravě porady, které se účastní všechny spolupracující subjekty, spravuje poštu, vykonává drobnou manuální činnost. Na letišti je pak k dispozici v kanceláři HLAŠ k řešení požadavků účastníků, předávaní kontaktů a informací.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost

Skladník – 16. – 23. 9. 2024
Vede evidenci materiálu potřebného pro stavbu areálu a práci na organizaci akce, zapisuje výdej a navrácení materiálu, kontroluje jeho stav, řídí převoz materiálu ze stálého skladu na letiště a naopak, dle potřeby převáží materiál větších rozměrů, pomáhá s přípravou areálu. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – řidičský průkaz skupiny B (na akci bude řídit osobní auto i dodávku), fyzická zdatnost, zodpovědnost, spolehlivost

Vedoucí logistiky – 5. 8. – 24. 9. 2024
Je zástupce koordnátorky týmu v agendě logistiky akce a pozemní účasti. Komunikuje jak s dodavateli, tak s účastníky, kteří mají na akci své expozice. Eviduje logistické požadavky (plocha, materiálové vybavení, připojení k elektrické síti apod.) ze strany účastníků. Na jejichž základě pak v grafickém programu vytváří a upravuje mapové podklady. V mapách dále plánuje rozmístění mobilních plotů a zábran, popř. upravuje rozložení areálu podle těchto  připravených podkladů. Pomáhá s organizací koordinační porady, které se účastní všechny spolupracující subjekty. V areálu akce pak zabezpečuje převzetí materiálů od dodavatelů a distribuci dle evidovaných požadavků, řízení pracovníků stavby a spolupráci s dodavatelskou firmou zajišťující budování areálu. 
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – aktivní znalost anglického jazyka, znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs apod.), řidičský průkaz skupiny B, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, komunikativnost

Vedoucí stavby – 9. – 23. 9. 2024
Je k ruce vedoucímu logistiky – přímo řídí pracovníky stavby, pomáhá distribuovat a evidovat materiál potřebný pro práci na organizaci akce, fyzicky se účastní na budování a demontáži areálu.
Místo výkonu práce – kancelář Jagello 2000 v Ostravě, Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – znalost práce s PC (především s nástroji Microsoft Office, Google Docs, apod.), řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, fyzická zdatnost 

Pracovník stavby (5x) – 16. – 23. 9. 2024
Fyzicky se účastní na budování a demontáži areálu, manipuluje s materiály jako jsou mobilní zábrany, bannery, cedule, stínící textílie a další, je v neustálém pohybu po areálu akce.
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část
Požadavky – fyzická zdatnost, spolehlivost
Výhodou – řidičský průkaz skupiny B 

Zástupce organizátora ve Štábu IZS – 21. – 22. 9. 2024
Pracuje jako kontaktní osoba za organizátora ve Štábu integrovaného záchranného systému při řešení výjimečných situací, během akce je průběžně v kontaktu s koordinátorkou týmu, které předává informace ze Štábu IZS.
Místo výkonu práce – Letiště Leoše Janáčka – severní část 
Požadavky – zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost 
 
 

Speciální partner

Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER
Lockheed Martin
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
PODPORA
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro