POTVRZENÁ ÚČAST 2020   

Zprávy

Jak jste zachytili atmosféru akce? Zapojte se do tradiční fotosoutěže!

24.09.2019, 16:53

Navštívili jste letošní XIX. ročník Dnů NATO v Ostravě & X. Dnů Vzdušných sil AČR a odnesli jste si z něj zajímavé fotografie? Pokud ano, ty nejlepší můžete zaslat do naší fotosoutěže a vyhrát upomínkové předměty akce a účastníků.

Obecná pravidla fotosoutěže zůstávájí podobná jako v předchozích letech. Každý soutěžící může zaslat až tři snímky, přičemž každý z nich se musí vejít do 5 MB, což však pro 99 % fotek nebude znamenat žádné omezení. Vybírat byste měli především takové, které nejnápadněji a nejlépe vystihují atmosféru na Dnech NATO v Ostravě & Dnech Vzdušných sil AČR, neboť právě toto je jediným kritériem pro hodnocení.

Výběr tří nejlepších tradičně provede komise složená ze zástupců Jagello 2000 a spolupracujících fotografů a grafiků, o další ceně rozhodne hlasování veřejnosti na Facebooku. Na snímky od návštěvníků se těšíme až do 22. října 2019. Posílat přitom mohou nejen fotografie z víkendové show na mošnovském letišti, ale také besed s piloty, příletů, nácviků, odletů či událostí jinak spojených s akcí.

Každoročně jsou některé příspěvky vyřazeny kvůli tomu, že neodpovídají pravidlům. Dejte si proto prosím pozor, aby fotografie byly opravdu v příloze (ulehčuje to zpracování došlých fotek) a aby byly uvedeny správně Vaše kontaky i všechny další náležitosti.

Snímky budou anonymně vyhodnoceny a výsledky soutěže vyhlásíme nejpozději 11. listopadu 2019 na těchto stránkách. Předání cen poté proběhne individuálně po dohodě s výherci, kteří budou informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

Pro inspiraci, jaké snímky posílat, se můžete podívat na vítěze předchozího ročníku.

 

Plná pravidla fotosoutěže:

  1. Organizátorem fotosoutěže je Jagello 2000.
  2. Fotosoutěže se smí zúčastnit všichni návštěvníci Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR 2019 (dále jen "akce"), vyjma oficiálních fotografů akce a zástupců Jagello 2000.
  3. Účastníci musí být autory fotografií a musí zaslat své fotografie elektronicky na e-mailovou adresu [email protected], a to do 22. října 2019 včetně.
  4. E-mail musí mít předmět zprávy Fotosoutěž. V těle zprávy musí být uvedeno plné jméno účastníka, jeho e-mailová adresa, poštovní adresa a telefonický kontakt. Soutěžní fotografie musí být připojeny k e-mailové zprávě jako příloha.
  5. Každý účastník smí zaslat maximálně tři fotografie. Fotografie musí být ve formátu jpg a velikost žádné z nich nesmí překročit 5 MB. Fotografie musí být pořízeny na letošním ročníku akce, včetně kteréhokoli jejího doprovodného programu.
  6. Organizátor fotosoutěže automaticky vyřadí účastníky, kteří nedodrží tato pravidla.
  7. Zasláním fotografií účastníci souhlasí s tím, že je organizátoři smí použít k propagačním účelům a uveřejnit je na oficiálních internetových stránkách akce i na sociálních sítích.
  8. Fotografie budou posouzeny porotou složenou ze zástupců organizátorů, profesionálních fotografů a grafiků, kteří vyberou tři nejlepší snímky. Jediným kritériem je nejnápaditější a nejlepší zachycení atmosféry akce. Všechny soutěžní fotografie budou též umístěny na facebookovém profilu akce a snímek, který bude mít 10. listopadu 2019 ve 12:00 nejvíc označení "To se mi líbí", získá Cenu veřejnosti.
  9. Výsledky budou vyhlášeny nejpozději 11. listopadu 2019.
  10. Autoři tří nejlepších fotografií a autor snímku s Cenou veřejnosti obdrží odměny v podobě propagačních předmětů z akce a od účastníků a partnerů akce.


Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
Moravskoslezský kraj
HLAVNÍ PODPORA
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
PODPORA
HLAVNÍ STRATEGICKÝ PARTNER
LOM Praha
HLAVNÍ PARTNER
HLAVNÍ PRODUKTOVÝ PARTNER
Radegast
HLAVNÍ MARKETINGOVÝ PARTNER
Boels Rental
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro
MARKETINGOVÝ PARTNER

VŠB - TUO