POTVRZENÁ ÚČAST 2024    

Zprávy

Zapojte se do návštěvnické fotosoutěže!

18.09.2021, 18:00

Navštívili jste letošní XXI. ročník Dnů NATO v Ostravě & XII. Dnů Vzdušných sil AČR a odnesli jste si z něj zajímavé fotografie? Pokud ano, ty nejlepší můžete zaslat do naší fotosoutěže a vyhrát upomínkové předměty akce a účastníků.

Obecná pravidla fotosoutěže zůstávají podobná jako v předchozích letech. Každý soutěžící může zaslat až tři snímky, přičemž každý z nich se musí vejít do 5 MB, což však pro 99 % fotek nebude znamenat žádné omezení. Vybírat byste měli především takové, které nejnápadněji a nejlépe vystihují atmosféru na Dnech NATO v Ostravě & Dnech Vzdušných sil AČR, neboť právě toto je jediným kritériem pro hodnocení.

Výběr tří nejlepších tradičně provede komise složená ze zástupců Jagello 2000 a spolupracujících fotografů a grafiků, o další ceně rozhodne hlasování veřejnosti na Facebooku. Na snímky od návštěvníků se těšíme do 22. října 2021. Posílat přitom mohou nejen fotografie z víkendové show na mošnovském letišti, ale také besed s piloty, příletů, nácviků, odletů či událostí jinak spojených s akcí.

Každoročně jsou některé příspěvky vyřazeny kvůli tomu, že neodpovídají pravidlům. Dejte si proto prosím pozor, aby fotografie byly opravdu v příloze (ulehčuje to zpracování došlých fotek) a aby byly uvedeny správně Vaše kontaky i všechny další náležitosti.
Snímky budou anonymně vyhodnoceny a výsledky soutěže vyhlásíme 12. listopadu 2021 na těchto stránkách. Předání cen poté proběhne individuálně po dohodě s výherci, kteří budou informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

Pro inspiraci, jaké snímky posílat, se můžete podívat na vítěze předchozího ročníku.


Plná pravidla fotosoutěže:
1.    Organizátorem fotosoutěže je Jagello 2000.
2.    Fotosoutěže se smí zúčastnit všichni návštěvníci Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR 2021 (dále jen "akce"), vyjma oficiálních fotografů akce a zástupců Jagello 2000.
3.    Účastníci musí být autory fotografií a musí zaslat své fotografie elektronicky na e-mailovou adresu [email protected], a to do 22. října 2021 včetně.
4.    E-mail musí mít předmět zprávy Fotosoutěž. V těle zprávy musí být uvedeno plné jméno účastníka, jeho e-mailová adresa, poštovní adresa a telefonický kontakt. Soutěžní fotografie musí být připojeny k e-mailové zprávě jako příloha.
5.    Každý účastník smí zaslat maximálně tři fotografie. Fotografie musí být ve formátu jpg a velikost žádné z nich nesmí překročit 5 MB. Fotografie musí být pořízeny na letošním ročníku akce, včetně kteréhokoli jejího doprovodného programu.
6.    Organizátor fotosoutěže automaticky vyřadí účastníky, kteří nedodrží tato pravidla.
7.    Zasláním fotografií účastníci souhlasí s tím, že je organizátoři smí použít k propagačním účelům a uveřejnit je na oficiálních internetových stránkách akce i na sociálních sítích.
8.    Fotografie budou posouzeny porotou složenou ze zástupců organizátorů, profesionálních fotografů a grafiků, kteří vyberou tři nejlepší snímky. Jediným kritériem je nejnápaditější a nejlepší zachycení atmosféry akce. Všechny soutěžní fotografie budou též umístěny na facebookovém profilu akce a snímek, který bude mít 10. listopadu 2021 ve 12:00 nejvíc označení "To se mi líbí", získá Cenu veřejnosti.
9.    Výsledky budou vyhlášeny nejpozději 12. listopadu 2021.
10.    Autoři tří nejlepších fotografií a autor snímku s Cenou veřejnosti obdrží odměny v podobě propagačních předmětů z akce a od účastníků a partnerů akce.

Na viděnou
na Dnech NATO v Ostravě
& Dnech Vzdušných sil Armády České republiky!

Generálním partnerem Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR je společnost
Saab AB

Speciální partner

Partneři

GENERÁLNÍ PARTNER
Lockheed Martin
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
PODPORA
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro