POTVRZENÁ ÚČAST 2025                     

Zprávy

Zúčastněte se návštěvnické fotosoutěže!

22.09.2025, 16:30

I na 25. Dnech NATO v Ostravě & 16. Dnech Vzdušných sil AČR se můžete zúčastnit oblíbené soutěže. Pokud jste si z akce odnesli zajímavé fotografie, můžete je zaslat do naší fotosoutěže a vyhrát upomínkové předměty.

Obecná pravidla fotosoutěže zůstávají podobná jako v předchozích letech. Každý soutěžící může zaslat až tři snímky, přičemž každý z nich se musí vejít do 5 MB, což však pro 99 % fotek nebude znamenat žádné omezení. Vybírat byste měli především takové, které nejnápadněji a nejlépe vystihují atmosféru na Dnech NATO v Ostravě & Dnech Vzdušných sil AČR, neboť právě toto je jediným kritériem pro hodnocení.

Výběr tří nejlepších tradičně provede komise složená ze zástupců spolku Jagello 2000 a spolupracujících fotografů a grafiků, o další ceně rozhodne hlasování veřejnosti na Facebooku. Na snímky od návštěvníků se těšíme do neděle 12. října 2025. Posílat přitom mohou nejen fotografie z víkendové show na mošnovském letišti, ale také z besed s piloty, příletů, nácviků, odletů či událostí jinak spojených s akcí.

Každoročně jsou některé příspěvky vyřazeny kvůli tomu, že neodpovídají pravidlům. Dejte si proto prosím pozor, aby fotografie byly opravdu v příloze (ulehčuje to zpracování došlých fotek) a aby byly uvedeny správně Vaše kontaky i všechny další náležitosti. Snímky budou anonymně vyhodnoceny a výsledky soutěže vyhlásíme v pátek 31. října 2025 na těchto stránkách. Předání cen poté proběhne individuálně po dohodě s výherci, kteří budou informováni prostřednictvím e-mailu či telefonicky.


Plná pravidla fotosoutěže:

  1. Organizátorem fotosoutěže je Jagello 2000.
  2. Fotosoutěže se smí zúčastnit všichni návštěvníci Dnů NATO v Ostravě & Dnů Vzdušných sil AČR 2025 (dále jen "akce"), vyjma oficiálních fotografů akce a zástupců Jagello 2000.
  3. Účastníci musí být autory fotografií a musí zaslat své fotografie elektronicky na e-mailovou adresu [email protected], a to do neděle 12. října 2025 včetně.
  4. E-mail musí mít předmět zprávy Fotosoutěž. V těle zprávy musí být uvedeno plné jméno účastníka, jeho e-mailová adresa, poštovní adresa a telefonický kontakt. Soutěžní fotografie musí být připojeny k e-mailové zprávě jako příloha.
  5. Každý účastník smí zaslat maximálně tři fotografie. Fotografie musí být ve formátu jpg a velikost žádné z nich nesmí překročit 5 MB. Fotografie musí být pořízeny na letošním ročníku akce, včetně kteréhokoli jejího doprovodného programu.
  6. Organizátor fotosoutěže automaticky vyřadí účastníky, kteří nedodrží tato pravidla.
  7. Zasláním fotografií účastníci souhlasí s tím, že je organizátoři smí použít k propagačním účelům a uveřejnit je na oficiálních internetových stránkách akce i na sociálních sítích.
  8. Fotografie budou posouzeny porotou složenou ze zástupců organizátorů, profesionálních fotografů a grafiků, kteří vyberou tři nejlepší snímky. Jediným kritériem je nejnápaditější a nejlepší zachycení atmosféry akce. Všechny soutěžní fotografie budou též umístěny na facebookovém profilu akce a snímek, který bude mít 30. října 2025 ve 12:00 nejvíc označení "To se mi líbí", získá Cenu veřejnosti.
  9. Výsledky budou vyhlášeny nejpozději 31. října 2025
  10. Autoři tří nejlepších fotografií a autor snímku s Cenou veřejnosti obdrží odměny v podobě propagačních předmětů z akce a od účastníků a partnerů akce.

Na viděnou
na Dnech NATO v Ostravě
& Dnech Vzdušných sil Armády České republiky!

Speciální partner

Partneři

TITULÁRNÍ PODPORA
Moravskoslezský kraj
HLAVNÍ PODPORA
GENERÁLNÍ PARTNER
Lockheed Martin
HLAVNÍ STRATEGICKÝ PARTNER
ORLEN
EXKLUZIVNÍ PARTNER
Škoda Auto
SPECIÁLNÍ PARTNER
HLAVNÍ PARTNER
OFICIÁLNÍ TECHNICKÁ PODPORA
Audiopro